Τετάρτη 18 Ιουλίου 2007

Επιστημονική Έρευνα...

Είσαι νέος (wannabe) επιστήμονας...και προσπαθείς να κάνεις το διδακτορικό σου....(PhD - Permanent head Damage)...αυτό για το οποίο δεν παίρνεις φράγκο ... και πληρώνεις και τα έξοδα απο την τσέπη σου...

Και βγαίνεις για έρευνα πεδίου ... να μοιράσεις ερωτηματολόγια. ... στο πρώτο λιμάνι της χώρας ... εν έτει 2007 ... με ένα ερωτηματολόγιο που έχει στόχο να ανδείξει τις ασυμφωνίες σε επίπεδο αντίληψης μεταξύ εργαζομένων και διοίκησης ... και ακούς σχόλια όπως ...

- Συγχαρητήρια ... (να είστε καλά)
- Καλή επιτυχία ... (να είστε καλά κι εσείς)
- Συγχαρητήρια αλλά εγώ δε θα το συμπληρώσω ... (ευχαριστούμε μας υποχρεώσατε)
- Τι , πάλι έρευνα, εγώ συμπλήρωσα ένα και πρόπερσυ .... (ναι, σιγα μη σου πέσει και ο κώλος)
- ότι πει ο πρόεδρος (του σωματείου) ... (το μεγαλείο της ελεύθερης βούλησης)
- Πολλές ερωτήσεις κάνετε ... (ναι, είμαστε πραγματικά πάρα πολύ περίεργοι)
- Είστε εγκάθετοι ... (και είμαστε περήφανοι για αυτό)
- Ξέρουμε ποιος σας πληρώνει ... (η μάνα μου και ο πατέρας μου, αλλα μην το κάνουμε μελό)
- Σας πληρώνει ο Υπουργός ... (κι εγώ που πίστευα ως τώρα στον Άη Βασίλη)
- Σας πληρώνει η διοίκηση ... (ναι....και η Οργάνωση....)
- Σας θυμόμαστε εσάς ... (κι εμείς θα σας στείλουμε κάρτα τα Χριστούγεννα)

Και μετά λέμε γιατί δεν πάει τίποτα μπροστά... κι έχει κι άλλα ωραία η ιστορία...αύριο όμως...

με τον δέοντα ...

1 σχόλιο:

Charoulita είπε...

Νομίζω ότι όλα είναι θέμα marketing... άρχισε να μοιράζεις δωροεπιταγές για κάθε συμπληρωμένο ερωτηματολόγιο. Μετά αν δεν πιάσει δοκίμασε καυτό μίνι και λάγνο υποσχόμενο βλέμμα! :-) Κουράγιο... κράτα μας ενήμερους!