Παρασκευή 29 Αυγούστου 2008

Verde di Pastore ...

Προχτές το απόγευμα πήγαμε με την κοπέλα μου για να τσιμπήσουμε κάτι στη La Pasteria στη Νέα Σμύρνη...Κλασσικό ελληνικό "και καλά" ιταλικό μαγαζί, όπου μπορείς να φας 2 μακαρονάδες και μια σαλάτα με 45 ευρώ... Αλλά αφού αυτό το ξέραμε έτσι κι αλλιώς , δε θα σταθώ εκει...

Μου έκανε εντύπωση μια από τις σαλάτες τους , η επονομαζόμενη Verde di Pastore... έχει μαρούλι, σπανάκι, ρόκα, βασιλικό , ψητό μανούρι και 12 ευρώ... Τσάμπα πράγμα όμως ...

Κανονικά θα έπρεπε να τη χρεώνουν περισσότερο. Γιατί ενώ δεν το λέει ο κατάλογος, στην πραγματικότητα έχει και κρέας. Ένα έντομο μεγέθους σχεδόν χρυσόμυγας...

Το βρήκε η κοπέλα μου στη δεύτερη μπουκιά και κόντεψε να της έρθει κόλπος.... εγώ εντάξει είμαι παραδοσιακα πιο αναίσθητος (Ε.Σ. γαρ) αλλά δεν ξέρω τι θα γινόταν αν ήμουν εκείνος που θα το δάγκωνε...

Πέρα απο το αηδιαστικό της υποθεσης , μας εκανε τρομερή εντύπωση πως η μόνη που φάνηκε να αντιδρά ήταν η σερβιτόρα στην οποία το δείξαμε (κόντεψαν να της φύγουν τα πιάτα). Κανείς άλλος δεν είπε τίποτα και επί 5 λεπτά περιμέναμε να μας πεί κάποιος οτιδήποτε... Δεν είχαμε όρεξη για φασαρίες, να φάμε θέλαμε, οπότε απλά ακυρώσαμε την παραγγελία και σηκωθήκαμε και φύγαμε ...

Στην έξοδο, το παλικάρι που καθόταν στην πόρτα μας ζήτησε συγνώμη και απλά μας είπε ότι δεν μπορούν να καταλάβουν πως έγινε κάτι τέτοιο καθώς τα λαχανικά, είπε, τους τα φέρνουν έτοιμα και συσκευασμένα... Εκείνοι μάλλον προσθέτουν απλά το ντρέσιγνκ και τα έντομα...

Εμένα δε με πείραξε τόσο το έντομο... όσο ότι κανένας από το μαγαζί δε φάνηκε να ενοχλείται, να έχει τη στοιχειώδη ευαισθησία να πεί οτι θα σας αλλάξουμε το πιάτο ή ότι δε θα το πληρώσουμε (το πιάτο) κτλ... Εμείς έτσι κι αλλιώς θα φεύγαμε, γιατί ήταν το όλο σκηνικό λίγο μέσα στην αηδία...Αλλά αυτοί θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον επαγγελματίες ...
Αλλά φυσικά, τι να λέμε τώρα...

Με τον δέοντα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: